Sunday, March 25, 2012

UPSS 1 2012

Sudahlah dengan perkara-perkara yang menyakitkan hati, sekarang fikir positif. Ni keputusan UPSS1 2012 aku yang terbaru:

BM - 82
English - 91
PAI - 85
Mod Maths - 95
Add Maths - 73
Sejarah - 95
Bio - 85
Chem - 88
Physics - 88
ICT - 94

Alhamdulillah, dapat 10A... Tapi bukan 10A+. Jadi sekarang aku kena berusaha dengan lebih gigih. Di samping itu aku juga mesti fikirkan cara untuk naikkan balik subjek English maktab aku yang dah masuk gaung. 18 orang gagal, macam mana kitorang nak tolong diorang? Tapi aku masih berpegang kepada prinsip orang yang boleh bantu kita ialah diri kita sendiri.

Haritu kitorang Phi Kappa Phi pergi ceramah motivasi di Kings' Hotel. Dr. Fatanah datang. Semangat jugaklah setelah mendengar kata-kata beliau. Banyak benda yang aku dapat, nanti aku masukkan semua kata-kata semangat tu. Tapi aku lagi syok waktu makan bufet. Perut meletup menelan makanan tu semua. Ahnaf dan gengnya menapau makanan yang sangat banyak dan aku menurut sama. Hahaha Maryam habiskan makanan yang aku tapau. (Crab Meatballs)

Kalau ada masa aku akan letakkan gambar-gambar kitorang yang mencari publisiti di sana. Buat masa sekarang, jadual harian aku terlalu penuh sampai tak sempat nak berbuat apa-apa. Satu lagi perkara yang menambah stres aku adalah kehilangan:

1. Kalkulator
2. Kad matriks
3. Botol sabun basuh baju
4. Sim card

Sedih, tapi aku dah cari, jadi sekarang tinggal bertawakkal kepada Allah. Harap-harap dapat jumpa balik :'(

No comments:

Post a Comment