Sunday, March 25, 2012

Teramat lama

Mengumumkan ketibaan pemilik blog ini yang sudah lama menghilang ;)

Sekarang tengah ICT, seperti biasa aku mengambil kesempatan untuk mengemaskini blog ini. Kalau ada yang rindu aku, hahahahaha tak payah perasan la Eishatur. Tak ada orang yang rindu kau pun.

Betul tu, hanya aku sahaja yang merindui orang. Aku baru je berharap supaya dapat melupakan seseorang tu sepenuhnya tapi mungkin akan mengambil lebih banyak masa. Aku ingatkan aku kuat. Semua orang yang tahu pasal benda tu (tak ramai pun), kebanyakannya tanya macam mana aku boleh jadi kuat, macam mana aku boleh 'move on' sebegitu cepat. Tapi kebenarannya, aku tak pernah move on pun.

Aku cuba tapi hampir gagal. Sekarang ni mungkin dah berjaya, tapi separuh je.

Mungkin orang yang aku tujukan tu takkan baca pun blog aku, tapi aku nak luahkan juga apa yang terbuku di lubuk sanubari ini.

Kenapa susah sangat kau nak tegur aku? Nampak aku tepi jalan, senyum pun tak boleh? Aku senyum kau tak senyum apa hal? Kau ingat senang aku nak lupakan kau? Kau tak tahu ke aku tak pernah bercinta, jadi aku memang lemah dalam bab-bab macam ni? Kau benci sangat kat aku sampai nak tengok muka aku pun menyampah eh?

Aku malas nak fikir, tapi jangan sampai suatu hari nanti aku membenci kau. Aku tak nak perkara tu berlaku. Help me go through this, please? :'(

No comments:

Post a Comment